UZMANLARIN YORUMLARIYLA ESR TERAPİSİ

İnsana bilmediğini öğreten ve ona tüm yeteneklerini bahşeden Gerçek Şifânın ve Yegâne Hikmetin Sahibi Yüce ALLAH’A sonsuz şükrederim.

“Etraftaki birkaç ve ortadoğudaki tek holistic (bütünsel) diş hekimi olarak, sanat eseri tedavi yöntemlerine sahip bütüncül ve fonksiyonel tıp uzmanlarının birer nimet olduklarının farkındayım. Kronik ağrısı ile uzun yıllar yaşamak zorunda kalan 70 yaşındaki annemi tedavi eden Dr. Cemil’den inanılmaz derecede memnun kaldım. Profesyonel ve titiz bir şekilde uygulanan ESR terapi seansları ile annemin kronik ağrıları yok oldu. Annemin artık baş ağrıları yok ve o zamandan beri rahat uyuyabiliyor. Ailem ve ben o’nun yardımı ve yüksek bakım standartına minnettarız.”
Dr. Maysa Eddie, BDS, Syd Uni, FAACP | Diş Cerrahı, Holistik Diş Hekimi, Al Ahmadani Tıp Merkezi, Doha / Katar

“Birçok kadim tedavi sanatının, tek bir terapide integratif bir şekilde harmanlandığı ESR terapisi hakkında 2014 Haziran ayında Ankarada düzenlenen Uluslararası Tıbb-ı Nebevi Kongresinde haberdar oldum ve uygulamasını sistemik buldum. Dr. Cemil’e bu girişiminde tüm başarıları dilerim.”
Prof. Rashid Bhikha, Ibn Sina TIBB Enstitüsü Başkanı, Johannesburg / Güney Afrika Cumhuriyeti

“Benim favorim tartışmasız ESR terapisidir. Tüm regülasyon terapilerinin kaymağı diyebilirim”.
Dr. Candan Uslu, Aile Hekimi, İstanbul/Türkiye

“Bütüncül beslenme uzmanı olarak süper gıdaları tüketiyor, tamamen organik besleniyor ve kendimi süper bitkiler ile tedavi ediyorum. Buna rağmen bilmediğim bir nedenden ötürü omuz ve sırt kaslarım üzerinde büyük bir gerginlik ve şiddetli kronik ağrılarım vardı. Ağrılarımdan 10 yıl gibi uzun bir süre muzdarip olmamdan ve başımı sonuna kadar döndüremediğimden dolayı bunun geçmesinin çok zor olacağını düşünüyordum. Dr. Cemil ile Doha’da bir seminerde buluştuktan sonra onun tıbba bütüncül ve fonksiyonel bakış açısını beğendim. Çok nazik bir şekilde uyguladığı ultra butik ESR terapisinden 3 seans deneme imkanım oldu. Ağrılarımın nasıl anında yol olduğuna inanamadım. ESR terapisinden sonra boynum özgürlüğüne kavuşmuştu. Nimetlendiğime inanıyorum.”
Ana Castro, Bütüncül Sağlık Koçu, Doha / Katar

KONU İLE İLGİLİ DİĞER MAKALELER:

h_big_esr-terapisi-nedir4

